Welkom op mijn blog, kijk gerust even rond naar alle dingen die ik heb gemaakt. Met een reactie maak je me helemaal blij! Veel kijkplezier en inspiratie!





maandag 20 maart 2017

Heerlijke dag




Bij Crea Nellos zag ik een hele leuke kaart en ik was meteen geïnspireerd. Nelly gebruikt in vrijwel al haar kaarten stippeltjes en hoewel het mij daar niet om ging heb ik ze ook gebruikt omdat het toevallig leuk uitkwam met het washitape dat ik heb. De eerste kaart die ik maakte was met het silhouet van een konijn en ik heb tekst om de tapestrookjes gestempeld.


De tweede kaart is bijna een letterlijke lift van haar kaart maar ook hier heb ik tape gebruikt en de tekst er weer omheen gestempeld.


Een heel erg leuk idee, Nelly bedankt voor de inspiratie!

groetjes van Ank

12 opmerkingen:

Willy's creations zei

Zien er leuk uit :-)

Sarah zei

Ze zijn super leuk!

Sabine zei

Hele leuke kaarten! Mooi gemaakt en leuk die koe en konijn! Liefs Sabine

Trijntje zei

Heel mooi gemaakt Ank. Door het wasbhitape krijg je een mooi kleurrijk geheel en dan de vlinders of bij de andere d bloemen. Heel mooi. De haasof konijn vind ik er heel leuk bij. De tekst in het vierkant erg leuk. Groeten Trijntje

Syl(via) zei

Ontzettend leuk allebei Ank. De tekst past er precies bij. Gr. Syl(via)

Nelleke zei

Wat zijn ze leuk zeg. Mooie kleuren en lekker speels. Groetjes, Nelleke

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Ank...leuk gedaan met die washitape...en die bloemetjes maken er een vrolijke boel van

groetjes Rosina

Monique zei

Prachtig gedaan! Leuk dat Nelly je heeft kunnen inspireren.

Lieve groetjes, Monique

Marjan zei

Superleuke vrolijke kaartjes en hoe leuk dat je geïnspireerd werd door een mede blogster!

Sylvia zei

Hele mooie kaarten,Ank.Mooi ontwerp. Leuke stansjes van de koe en het konijn.

Groetjes,Sylvia.

Ellen zei

Wat zijn ze leuk!

groetjes, Ellen

Eri zei

Wat een supertoffe kaarten heb je gemaakt!
Groetjes, Eri